Najnowsze Wpisy

siema wam Komentarze (0)
11. grudnia 2003 08:14:00
linkologia.pl spis.pl

Nie wiem co mam wam napisac. Nudzi mi sie, do tego jeszcze same qlasowy w budzie, pogoda kiepska, wszystko na łeb mi się wali. Kapota .. Mowie  wam cieszcie sie ze nie jestescie mna a soba, bo byscie tego nie wytrzymali. Ja juz nawet nie wytrzymuję

Aaliyah

angel_aaliyah : :

No co moje słoneczka? Komentarze (0)
28. listopada 2003 20:03:00
linkologia.pl spis.pl

Oj słoneczka słoneczka .. upierdliwe jestescie :) jak diabli i jeszcze troszke .. no ale co ..
u mnie nie za ciekawie min. kończy mi się gotówka .. do szkoły już 3eba chodzić i w ogóle jakaś zła atmosfera jest na swięta ..
A szkoda bo tak lubię swięta, i oczywiscie musiało się to stać, musiało przed swiętami ..
w pierwszym momencie byłam załamana, później zła, a jeszcze później agresywna.
to wszystko z rozpaczy ..

możecie sobie pomysleć, że żyję życiem innych, ale postanowiłam trochę popodglądać sąsiadów, w końcu mieszkam w centrum miasta w wielkim blokowisku .. :D
na wprost mojego okna, też na drugim piętrze mieszka para staruszków, mieszkanie mają przeciętne, zadbane, co roku na Gwiazdkę stawiają w oknie kuchennym plastikowy ozdobny swiecznik i do późnej nocy dyskutują przy włączonym telewizorze w pokoiku tuż za scianą kuchni. Mają dosć stare wygięte żaluzje i firanki typowo staromdne. Zwykli ludzie. Lecz ostatnio wydarzyło się u nich coś dziwnego. Kiedy oboje wyjechali (jak mi się przyjamniej wydaje bo nie było ich kilka dni) wpadł jakiś młodzieniec w wieku najwyżej 30 lat (miał klucze więc pewnie był ich synem lub kims z rodziny) rozejrzał się po kuchni i reszcie mieszkania kręcąc głową. Następnego dnia sprowadził malarzy i w ciągu najbliższych dwóch dni kuchnia została pomalowana na biało a mały pokoik na błękitno, osobnik kwapił się również by wymienić kuchenkę gazową telewizor. wszystko wyglądało dosc skromnie ale ładnie i schludnie. Kiedy staruszkowie powrócili do swojego małego mieszkanka mężczyzna się wściekł i zaczął krzyczeć na żonę. ta usiadłszy przy stole zaczęła płakać.  Kiedy zaprowadził ją do małego pokoiku i pokazał telewizor wpadła w jeszcze gorszy szloch. Widocznie stary 'trup', którego zawsze używali do oglądania telewizji był dla nich ważny. Być może zachowali go ze względu na pamiątkę rodzinną lub był to ich prezent ślubny. Tego nie wiem. Kiedy następnego dnia wpadł ów dość młody człowiek staruszek napadł na niego ze starsznymi wrzaskami. młody zmartwił się i ucałowawszy kobietę wyszedł. następnego dnia wieczorem dostarczył stary telewizor i chciał zostawić nowy lecz staruszkowie czym prędzej zapakowali go wraz z telewizorem do samochodu. Momentalnie odzyskali humor i jak zwykle oglądali TV przez połowę nocy. Kiedy wstałam rano zauważyłam ich wesołych, spacerujących po ścieżynie pod drzewem. Radosć gosciła na ich twarzach. :)

To tyle kochani.
Papatki

Aaliyah

angel_aaliyah : :

linkologia.pl spis.pl

AA tam życ mi sie nie chce, chora znowu jestem ;( mam angine, zatrucie zoladka i uczulenie. Matko i do tego 40 stopni goraczki!

szkoda gadac. za  oknem jest szaro i smutno, nie ma na co patrzec ..

biale niebo, tak bezchmurne i smutne,
na jego tle szare blokowisko,
cisza,
nikt nie wyglada przez okno,
w zadnym pokoju nie pali sie swiatlo.
Chlod,
nadchodzi z wielka sila,
kazdy kryje sie, do domu ucieka
bo to nadchodzi zima z daleka

 

Swieta juz za miesiac,
za miesiac prezenty,
moze i do ciebie wejdzie Mikolaj Swiety
w TESCO swistak na ciebie zagwizdze
odwrocisz sie zdziwiony,
wrocisz do domu,
w swiateczny nastroj wprawiony.
szykuj sie na swieta,
wyciagnij choinke
moze dostaniesz w prezencie morska swinke !
:P

 

Aaliyah  :)

angel_aaliyah : :

Alo alo ..  Komentarze (0)
15. listopada 2003 16:53:00
linkologia.pl spis.pl

Jejku jaka załamka!!! normalnie .. mam uczulenie na własnego psa, którego mam od 5-ciu lat!!!! normalnie .. starsi chca go zlikwidować ale dobra tam najwyżej będę brać jakieś prochy ale pies ma być co nie ..

wszyscy w domu traktują mnie jak obłożnie chorą .. latają i w ogóle, Aż mi głupio, pomyśleć, że jak byłam mała to tak ich wykorzystywałam .. :P:P:P miałam się wybrać z bratem dziś na "Rewolucje" do IMAX'u ale chora sem a bilet 28 zł... dobijające. Ale za to 28 listopada wchodzi na ekrany IMAX-u "Mikołaj kontra bałwanek" zawaliste !! będę napewno szła!! dzisiaj też miałam gorączkę, co prawda trochę niższą ale .. jednak.. dziś też wraca mój tata z Rzymu .. aj wreszcie .. :) no i ogółem tkwię w domu i nawet soku się napić nie mogę. Brzydnąć mi ta choroba zaczyna.

Aaliyah

angel_aaliyah : :

błech ..  Komentarze (2)
13. listopada 2003 07:52:00
linkologia.pl spis.pl

Normalnie .. wiecie co ? znowu siedzę w domu !!! nie poszłam do szkoły .. i szczerze mówiąc chciałam dziś iść .. nom .. ale co jak człowiek ma sensacje i goraczkę 39 z hakiem to gdzie tam do szkoły .. jestem na diecie .. i mogę jeść jedynie suchary, chlebek Wasa i kleiki dla 5-cio miesięcznych bobasów [  genialnie ! :(   ] ale za to wszyscy obok mnie biegają i w ogóle jest fajnie, tylko potwornie źle się czuję .. idę spać ..

Aaliyah

angel_aaliyah : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

moje-zycie-diva | sportowa-pomoc | niezmienieswiata | oona | zawiasys1 | Mailing